Αρθρα και Νέα του ΠΑΣΙΔΙ

Ανοιξιάτικη Προετοιμασία στο Ιστιοφόρο Φ. Βιντζηλαίος

Προετομαζόμαστε !! Ανοιξιάτικες ευχάριστες σκέψεις εν μέσω κορονοιου,

Τώρα που είναι Μάρτιος αρχίζουμε να σκεφτόμαστε τι θα κάνουμε με το σκάφος μας.

όσο έρχεται ο καιρός για να αρχίσουμε να και να ονειρευόμαστε για το καλοκαίρι, πρέπει  να το προετοιμάσουμε ..

Το πρώτο που θα κάνουμε είναι να πάμε στο σκάφος να σκεφτούμε τη σειρά των εργασιών που πρέπει να γίνουν πριν φτάσει εκείνη τη στιγμή που θα ανοιχτούμε στο πέλαγος.

Τώρα μέσα στον κορωνοϊό,  Έχουμε λίγο περισσότερο χρόνο να προετοιμάσουμε το σκάφος ώστε να είναι άψογο Και να μας πάει ευχάριστα τις διακοπές μας ή στους αγώνες και στον προορισμό μας.

πρώτο από όλα  να ανατρέξουμε στο ημερολόγιο που έχουμε στο σκάφος μας και να  γράψουμε τη σειρά των εργασιών που μπορούμε από τώρα να ξεκινήσουμε.

Αυτές οι εργασίες θα είναι πρώτα από όλα ένα πολύ καλό καθάρισμα του σκάφους εσωτερικά,  στην στεριά αντί να γίνει μέσα στη θάλασσα. Μετά από το καθάρισμα και ξεκινάμε από την πλώρη και πηγαίνουμε  προς την πρύμη , έτσι δεν θα ξεχάσουμε οτιδήποτε σημειώνουμε

service

Θα πρέπει να κάνουμε πρώτα από όλα θα πρέπει να κάνουμε στις γραμμές καυσίμου. Θα πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη σημασία στις σωλήνες καυσίμου και στα κολάρα

  • Γραμμές καυσίμου Η ποιότητα όλων των γραμμών καυσίμου πρέπει να ελέγχεται αν έχει διαρροές και στις ενώσεις και στις επιφάνειες των δοχείων για ένα για μία κατεστραμμένη γραμμή καυσίμου είναι τα κρακαρίσματα και πολύ μαλακό θα πρέπει να αντικαταστήσουμε όλα αυτά τα σημεία τα οποία είναι χαλασμένα και θα σιγουρέψουμε όλες τις ενώσεις . Πρέπει  να είναι σωστά σφιγμένα και να σιγουρέψουμε ότι η έξοδος του καυσίμου στα muffler είναι σωστα σφιγμένη.
  • Δεξαμενές καυσίμου και νερού. Φροντίζουμε για τον καθαρισμό και την πλήρωση τους αν δεν το έχουμε ηδη κάνει κατά το ξεχειμώνιασμα
  • Το σύστημα εξαερισμού στον χώρο μηχανής, αν εχει Blower ότι  λειτουργεί σωστά.
  • Οι αντλίες πετρελαίου χαμηλής  πρέπει να δούμε ότι λειτούργει το χειροκίνητο σύστημα σωστά, αν χρειάζεται να κάνουμε bleeding.
  • Η Υδατοπαγίδα είναι σημαντικό να είναι άδεια από νερό και αλλάζουμε και το φίλτρο της. Το φίλτρο θαλάσσης θέλει καθάρισμα .
  • Οι βάνες θαλάσσης στο σκάφος, είτε είναι εισόδου νερού, τουαλέτας , εξόδου κλπ. Να είναι σε κατάσταση ώστε να ανοιγοκλείνουν ελεύθερα. Παράλληλα να εξασφαλίσουμε ότι υπάρχει και η κατάλληλη ξύλινη σφήνα δεμένη κοντά στο κάθε through hull.
  • Στα through hull βλέπουμε αν έχει υπολείμματα αλάτων, αποχρωματισμό, δλδ πράσινα υπολείμματα η σκουριά. Σε κάθε τέτοια περίπτωση, φροντίζουμε να αλλάξουμε τον ανάλογο διακόπτη φροντίζοντας να αγοράσουμε καλής ποιότητας διακόπτη.
  • Τσεκάρουμε τους ιμάντες γιατί καμιά φορά λασκάρουν κατά την διάρκεια της χρήσης του καλοκαιριού. Οι ιμάντες στην μηχανή θα πρέπει να περιμένει σφιχτά γύρω από τις τροχαλίες προστατεύοντας από το γλίστρημα . Ένας κατεστραμμένος ιμάντα μπορεί  να τον δούμε από τα μαύρα υπολείμματα που αφήνουν κοντά στην τροχαλία και από τα σκασίματα πάνω στην επιφάνεια.
  • Impeller: Μπορεί να χρειάζεται αλλαγή
  • Έλεγχος στο τιμόνι για υπερβολικά κενά στην ανταπόκριση του, που μπορεί να χρειάζεται ρύθμιση το συρματόσχοινο.
  • Έλεγχος στον Αυτόματο πιλότο αν ανταποκρίνεται σωστά
  • Το ηλεκτρικό σύστημα πρέπει να το ελεγξουμε στον πινακα κατ αρχην για διβρωσεις στις ενώσεις. Όταν αλλάζουμε τις ενώσεις, και παρατηρούμε μαύρισμα καλωδίου, πρέπει να κόβουμε μέχρι να βρούμε το πραγματικό χρώμα. Σε αυτό το σημείο, μπορεί να Σύσταση όλες οι ενώσεις να γίνονται με καλάι .Τα φθαρμένα καλώδια πιθανόν να έχουνε σκουριάζει η να έχουν άλατα και μπορεί να είναι επικίνδυνα για βραχυκύκλωνα.
  • Περιφερειακά συστήματα ελέγχουμε τα διάφορα περιφερειακά συστήματα εναλλασσόμενου ρεύματος και παροχής ξηράς, την γεννήτρια 220 V  τα συστήματα τροφοδοσίας ρεύματος 12v- φωτοβολταικά η ανεμογεννήτρια
  • Μπαταρία : Έλεγχος συνδέσεων και γρασάρισμα αφού φορτώσουμε την μπαταρία δοκιμάσουμε να διαπιστώσουμε αν φόρτιση κρατάει.
  • Συστήματα φωτισμού: σύστημα ναυσιπλοΐας και φως αγκυροβολίας. Τα  φώτα  ναυσιπλοΐας της πλώρης τα οποία έρχονται σε επαφή με το νερό βουτάνε ορισμένες φορές  στο νερό και θα πρέπει να σιγουρέψουμε ότι η μόνωση τους είναι καλή .
  • Κουζίνα : Το συστημα γκαζιού οι γραμμές του σκαζιού-λαστιχα μπορεί να χρειάζονται αλλαγή και πλήρωση των φιαλών
  • Καθάρισμα ψυγείου αν δεν το εχετε κάνει ήδη
  • Στον χώρο της μηχανής φροντίζουμε να έχουμε φως από τον πίνακα και ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΦΑΚΟ. (ιδέα είναι η εγκατάσταση γραμμής LED ταινίας αδιάβροχης σε όλο τον χώρο της μηχανής. Το έχω κάνει και είναι καταπληκτικό !)
  • Λάδια Το επίπεδο των διαφόρων λαδιών της μηχανής Ενδεικτικά Λάδι μηχανής, λάδι ρεβέρσας, λάδι ποδαρικού. Φίλτρο λαδιού κάθε 100 ώρες ιδιαίτερα σε μηχανή πετρελαίου καλό είναι να αλλάζει  αν είναι απλό  αν είναι δυνατόν από το κάρτερ και όχι από την αντλία. Θα πρέπει αν  έχουμε ποδαρικό (Sdrive) να έχουμε αλλάξει τα λάδια του ποδαρικού και να ελέγξουμε όλα τα συστήματα που αφορούν το ποδαρικό
  • Παραφλού για το σύστημα ψύξης
  • προπέλες πρέπει να προσέξουμε τις προπέλες να δούμε αν λειτουργούν σωστά εάν και εφόσον είναι με αξονικό,  πρέπει να τσεκάρουμε τους άξονες τους τα ανόδια και τους διάφορους πύρους και τους κόφτες σχοινιών της προπέλας . Οι φθαρμένες χτυπημένες προπέλες μπορεί να προκαλέσουν ανεπιθύμητες δονήσεις στο σκάφος και παραλλήλως να καταστρέψουν άλλα συστήματα όπως  σινεμπλόκ  βάσεις κλπ.
  • σιγουρέψουμε όταν κουρέψουμε και τον άξονα έχουμε καμιά φορά και την μπλούζα τα σκάφη τα οποία έχουν πακέτο θα είναι το Λοιπόν
  • Γάστρα του σκάφους όταν το σκάφος είναι στην στεριά, πρέπει να δούμε από κάτω για φυσαλίδες- όσμωση  και κρακαρίσματα. Επειδή ήδη έχει περάσει αρκετός χρόνος από το ξεχειμώνιασμα ξηράς, μπορεί να δούμε σε ορισμένα σημεία σκουριά. Αν είναι κάτω από την γάστρα στο ύψος της ένωσης με την καρίνα, σημαίνει ότι  πιθανόν ν να έχει περάσει νερό- οξείδωση στις τζαβέττες, που μπορεί να είναι δυνητικά επικίνδυνο.   Εκεί μπορεί ν παρέμβουμε ίσως με υγρό λάστιχο μετά από καθάρισμα όλων των σημείων Μπορεί να χρειαστεί
  • Πηδάλιο. Βλέπουμε αν ο τζόγος του πηδαλίου είναι μεγάλος, και αν η ανταπόκριση του τιμονιού είναι καλή η χρειάζεται ρύθμιση. Αυτό γίνεται κ από κάτω κινώντας το πηδάλιο.
  • Ένα καλό καθαριστικό σαμπουάν οικολογικό είναι ένα κάτι που πρέπει να γίνει.
  • Γυάλισμα Αν χρειάζεται μπορεί να χρησιμοποιήσουμε ένα καλό γυαλιστικό για το γυάλισμα του σκάφους και των ανοξείδωτων . ευκαιρία είναι εφόσον το σκάφος είναι έξω, να κάνουμε όλες τις δύσκολες περιφερειακές εργασίες που δεν είναι εύκολα προσβάσιμες ενόσω το σκάφος είναι στο νερό.
  • Απορροές Σε αυτό το επίπεδο, πρέπει να επιθεωρήσουμε και να καθαρίσουμε όλες τις απορροές νερού από όλα τα σημεία του σκάφους.
  • Μια επιθεώρηση στην βάση της άγκυρας και στα ράουλα της άγκυρας.
  • Εξοπλισμός ασφαλείας τα σωσίβια να είναι σε καλή κατάσταση και  αρκετά για όλους τους Επιβάτες στα σωσίβια θα πρέπει να είναι το όνομα του σκάφους. Επιθεωρούμε ότι είναι  σωστό μέγεθος με το μέσον όρο σε πλειονότητα. Επιθεώρηση Φαρμακείου και ανανέωση των ληγμένων
  • Πυροσβεστήρες Liferaft Epirb  Βεγγαλικά Φωτοβολίδες  πρέπει να σιγουρέψουμε ότι είναι σε ισχύ ανάλογα με την χρήση του σκάφους ιδιωτικού η επαγγελματικού.
  • Dinghy και μηχανή βοηθητική  χρειάζεται ένα καθάρισμα με γλυκό νερό αν δεν το έχουμε κάνει ήδη. Επιθεώρηση της βοηθητικής μηχανής.
  • Επιθεώρηση και καθάρισμα και τακτοποίηση όλων των σχοινιών του σκάφους
  • Ελαίωμα και τακτοποίηση όλων των εργαλείων  χειρός.
  • Επιθεώρηση ανταλλακτικών και spares

Επιστροφή όλων των υφασμάτινων (σεντόνια μαξιλάρια κλπ)

 

  • Η όλη διαδικασία θα σας πάρει περίπου μια εβδομάδα, επί 8 ώρες . Κομμάτι της καλοκαιρινής προετοιμασίας είναι, το καλοκαιρινό σπίτι η ο χώρος δουλειάς για τους επαγγελματίες .

Ευχαριστηθείτε το κερδίστε  χρήματα ασφάλεια και ονειρευτείτε ότι φέτος θα κάνουμε όμορφες και ασφαλείς διακοπές !

Leave a comment

google-site-verification: google4dc3a8990fdc5417.html G-F0EYY2HBGF