Αρθρα και Νέα του ΠΑΣΙΔΙ

ΝΑΥΔΕΤΑ – ΤΣΑΜΑΔΟΥΡΕΣ

ΝΑΥΔΕΤΑ – ΤΣΑΜΑΔΟΥΡΕΣ

Προτερήματα..

• Καθορισμένες θέσεις.

• ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΕΣΟΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ δλδ Δήμο η λιμενικό ταμείο. στον ευρύτερο χώρο του ήδη υπάρχοντος λιμανιού η οπου επιτρέπει ο νόμος. Οχι σε ολους τους ορμους της χωρας
• Εύκολη τοποθέτηση
• Μικρό κόστος
• Σταθερή αγκυροβολία χωρίς την ανάγκη αγκυροβολίας με αγκυρα.
• Νόμιμη θέση κατοχυρωμένη με τον χάρτη.
• Συγκεκριμένα τσαμαδούρα για κάθε μήκος σκάφους.
• Προστασία του βυθού- Ποσειδωνία κλπ
• ΑΣΦΑΛΗΣ ΑΓΚΥΡΟΒΟΛΙΑ. (Βλέπε Σέριφος Πορος με αέρα.. )
• Άμεση κατασκευή.
• Ελάχιστες αδειοδοτικές διαδικασίες
• Οργανωμένα σημεία αγκυροβολίας
• Δυνατότητα αγκυροβολίας πολύ μεγάλων σκαφών αρόδου σε μικρά λιμανάκια . (Πιάνουν όλο το λιμάνι. Πχ Κίμωλος)
• Μικρό κόστος ημερήσιας παραμονής.
• ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ χρέωσης κ όχι το 5ευρο στον μόλο.
• Καμιά περίπτωση εμπλοκής αγκυρών και αλυσίδων σκαφών.
• Άμεση απελευθέρωση πολλών θέσεων στα ήδη υπάρχοντα λιμάνια.

Εναλλακτικές αγκυροβολίες Τσαμαδούρα Ναύδετα ελεύθερη αγκυροβολία προστασία θαλάσσιου περιβάλλοντος

Όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα με ήδη υπάρχουσες μαρίνες μπορεί να βρεθεί φόρμουλα ώστε όλοι να είναι ευχαριστημένοι.

Κόστος κατασκευής από 500 έως 30.000 ευρώ για τα πολύ μεγάλα σκάφη. Πχ 100 μέτρων. Συνήθως το μέσο κόστος είναι 1500 και αποδίδει 30 ευρώ ημερησίως. Στα μικρά ναύδετα ξεκινάει από 15. (μέσες τιμές Ευρώπης) Άρα μέσα σε ένα χρόνο βγάζει κόστος κ σχετικό κέρδος.

Που υπάρχει κάτι αρνητικό?

Το προϊόν που λέγεται θαλάσσιος τουρισμός πρέπει πλέον να πωλείτε ποιοτικά και ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ. Τα σκάφη πλέον είναι πάρα πολλά κ έρχονται συνέχεια κ άλλα.
Όποιος δεν θέλει να πληρώνει τσαμαδούρα η θέση στο λιμανι, έχει άπειρες εναλλακτικές.

Οι άλλες χώρες γιατί εφαρμόζουν επιτυχημένα αυτές τις ιδέες ?
• Πάλι θα ανακαλύψουμε τον τροχό?

google-site-verification: google4dc3a8990fdc5417.html G-F0EYY2HBGF